Az előzmények és a műtét

A hajátültetést sok oldalról lehet megközelíteni, - mikor és kiknek ajánlatos ez a megoldás, miért javasolt, de talán a legfontosabb, hogy miért döntenek a páciensek ez mellett? Nemrégiben a népszerű vízilabdázó Varga Dániel is letette voksát a hajbeültetés mellett.

A HairHungary Klinika Magyarországon elsőként kezdte a szálankénti hajbeültetést, és egy, még Európában is egyedülállóan felszerelt műtővel várta a magyar válogatott csapatkapitányát. A klinika az Egyesült Államokban szabadalmaztatott módszerrel végezte el a beavatkozást, mely a páciensek szemszögéből a lehető legkíméletesebb.

Varga Dániel arra a kérdésre, hogy mi inspirálta igazán, hogy a hajátültetés mellett döntött így válaszolt:

"Egy-másfél évvel ezelőtt vettem észre, hogy a fejem elülső-középső részén kevesebb a hajam. Kellett némi idő, mire beláttam, hogy nem csupán az edzés utáni véletlenszerűen kialakuló frizura okozta a látványt a fejemen. Gyerekkorom óta nagy, hosszú, és sok hajam volt, ezért tudtam, hogy ha a hajam elkezd fogyni, akkor muszáj lesz megoldást találnom a pótlására. Hosnyánszky Norbi csapattársamnál érdeklődtem a hajátültetéses tapasztalatairól, és a beszámoló alapján úgy gondoltam, hogy egy konzultációt a HairHungary klinikán legalább megér az "ügy". Ekkor kerültem kapcsolatba Dr. Zakariás Dáviddal a klinika tulajdonosával, akitől megtudtam, hogy sajnos jók az észrevételeim: a hajam elkezdett fogyni. Kezdetben úgy gondoltam, hogy kipróbálom a Dávid által javasolt külső szert, de nem igazán volt türelmem a napi pepecseléshez. Voltak további, nem műtéti lehetőségek is a hajam "visszanövesztésére", de legalább is a meglévő mennyiség megtartására, de úgy döntöttem, hogy a nyár végeztével inkább a hajbeültetést választom. Szerettem volna gyors, és számomra látványos megoldást."

előtte (5).JPG

Varga Dani hajkoronája az úgynevezett Vertex területen kezdett el vékonyodni és ritkulni.

A kétnapos műtétről Dani így emlékszik vissza:

"Reggel 8h-kor kezdtük a műtétet, 13 óra körül tartottunk egy nagyobb pihenőt, amikor a klinika által biztosított ebédet fogyasztottam el. A műtét alatt van lehetőség olvasni, illetve a "betételnél" tv-t is lehet nézni. Én leginkább beszélgettem a kedves "személyzettel" :-)

Nem mondom, hogy hobbimmá válik ez a tevékenység, de a két nap alatt nem történt semmi olyan, ami megterhelte volna a szervezetemet. Az első nap kicsit érzékenyebb volt a fejbőröm, de inkább csak a kezdeti érzéstelenitő injekciókra vonatkozik. A második nap pedig már szinte semmi fájdalmat nem éreztem, talán mert már tudtam, hogy mire számíthatok, és felkészültebben érkeztem a folytatásra/befejezésre."

műtét (1).JPG

Varga Dani a műtét után

Aki szintén hajátültetésen gondolkozik érdemes visszatérni a következő bejegyzésre, melyben az első hétről számol be Dani.