Hajbeültetés után 3 hónappal

Varga Dani hajbeültetése kapcsán a donor területről kinyert és a hajhiányos területre átültetett hajszálak új életciklusa kezdődött meg. A végleges eredmény után a tarkótájról kivett hajszálak a jövőben azért nem hullanak ki soha, mert az itt található hajszálak ellenállnak a DHT hatásának. Pontosan ezt a genetikai sajátosságot használják ki a hajtranszplantáció, azaz a hajátültetés során.

A Szolnoki vízilabda csapat kiválósága hajbeültetési műtétje után kényszerpihenőt kapott, mely után így emlékezett vissza:

"Nagyon vártam az első "csobbanást", mert már nagyon hiányzott a víz és a vízilabdázás. Első nagy felismerésem a vízben az volt, hogy mintha gyorsultam  volna a rövid hajam miatt. Ez persze szubjektív szinten éltem csak meg, mert a stopperóra az ellenkezőjét mutatta, ami 3 hét kihagyás után nem is olyan meglepő. Szóval élveztem, hogy rövid a hajam, és kíváncsian vártam, hogy a "régi, hiányos rész" mikor, és milyen módon fog kinőni újra"

A műtétet követően természetes folyamat, hogy a frissen beültetett hajszálak a tüszőn keresztül kitolják a régi hajszálakat, mely egy természetes hajhullást okoz hozzávetőleg a 2-4 hónapban. Dani pont ebben az időszakban tart és a HairHungary Klinikán megtartott kontrollvizsgálat is erről árulkodott.

"Megtudtam a kontroll vizsgálat során, hogy az új haj megjelenéséig általában 4-5 hónap szokott eltelni. A doktornő véleménye szerint egyébként minden a várakozásoknak megfelelően történik, sőt a sebgyógyulás és a regeneráció kimondottan gyorsan lezajlott nálam."

Varga Dani hajbeültetés eredményére még várni kell tehát, addig is remélhetőleg a Magyar Kupa mellé a bajnoki címet is bezsebelik.